A Kelemen Hunor RMDSZ-elnök tulajdonában levő hírportálon csütörtökön megjelent cikk nem más, mint politikai támadás az Erdélyi Magyar Néppárt ellen - fogalmaz közleményében az Erdélyi Magyar Néppárt sajtóirodája.

Reagálásukban kifejtik: a napnál világosabb, hogy a Transindexen közölt írás politikai megrendelésre készült: a portál tulajdonosa, Kelemen Hunor, és az általa vezetett RMDSZ így próbálja támadni a Néppártot, mivel másképpen nem tud fogást találni rajta és programján.

A politikai megrendelést bizonyítja a cikk közzétételének időzítése is: egyértelmű, hogy a két nappal a Néppárt Országos Küldöttgyűlése előtt publikált írás célja RMDSZ-vezénylettel lejáratni a politikai ellenfelet, és megzavarni a Néppárt kongresszusát.

Az Erdélyi Magyar Néppárt politikusai jelenleg a szombati Országos Küldöttgyűlés sikeres lebonyolítására összpontosítanak, az RMDSZ irányából érkező támadással csak a kongresszus után foglalkoznak majd.

Tájékoztatásképpen ajánljuk a figyelmükbe Toró T. Tibor, a Néppárt elnökének válaszát,  amelyet április 13-án, szombaton küldött az RMDSZ-elnök hírportálján megjelent írás szerzőjének. Az írás itt olvasható.
Impresszum